ریاست زاگرب مسابقه کرواسی علی کریمی

ریاست: زاگرب مسابقه کرواسی علی کریمی لوکوموتیو زاگرب علی کریمی لیگ برتر کرواسی اشپلیت

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ماجرای قهر رسول صدرعاملی با ترانه علیدوستی

رسول صدرعاملی، کارگردان سینما در برنامه «فرمول یک» راجع به ترانه علیدوستی گفت، او بازیگر خوب و موفقی است که این شانس را داشت که خیلی خوب شروع کند.

ماجرای قهر رسول صدرعاملی با ترانه علیدوستی

ماجرای قهر رسول صدرعاملی با ترانه علیدوستی

عبارات مهم : ایران

رسول صدرعاملی، کارگردان سینما در برنامه «فرمول یک» راجع به ترانه علیدوستی گفت، او بازیگر خوب و موفقی است که این شانس را داشت که خیلی خوب شروع کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعلی ضیا در ابتدای برنامه «فرمول یک» به حضورش در 162 جهت پاسخگویی به تلفن های مردمی اشاره کرد و سپس از اینکه برنامه آنقدر دیده می شود که بدون رفتن سراغ مسئولان، آنها خودشان در صدد پاسخگویی برمی آیند، ابراز خرسندی کرد.

ماجرای قهر رسول صدرعاملی با ترانه علیدوستی

سپس به رسم چهارشنبه های «فرمول یک»، ضیا به گفتگو با صورت ای پرداخت که روز تولدش بود؛ رسول صدرعاملی که دیروز 63 ساله شد.

این کارگردان در ابتدا راجع به فیلم تازه خود توضیح داد: ««سال دوم دانشکده من» اسم فیلم جدیدم هست. سال اول دانشگاه سال پرهیجان و کشف و شهود است ولی در سال دوم دیگر پای دانشجو روی زمین است.»

رسول صدرعاملی، کارگردان سینما در برنامه «فرمول یک» راجع به ترانه علیدوستی گفت، او بازیگر خوب و موفقی است که این شانس را داشت که خیلی خوب شروع کند.

بازیگران «سال دوم دانشکده من» بر اساس توانایی ارزش گزینش شده است اند

او افزود: «در این کار 20 بازیگر داریم که تلاش کرده ایم جهت گزینش آنها بر اساس توانایی ارزش نه ژن و انواع و اقسام مناسبات و بر مبنای صداقت و عدالت حرکت کنیم. هر کدام از این افراد به نمایندگی از قشری از جامعه در فیلم حضور دارند.»

صدرعاملی راجع به توجهش به پرسشها دختران در فیلم هایش اظهار کرد: «من می توانم فهرست بلندبالایی از پسرانی بدهم که از ابتدا تا انتهای این 37، 38 سالی که کار کردم، در کنار من بوده اند و حالا جهت خودشان کسی شده است اند. از همایون اسعدیان گرفته تا دانش اقباشاوی، محمد رسول اف و… زن رخشان بنی اعتماد هم در «گل های داوودی» دستیارم بود.»

او ادامه داد: «فیلمسازی یعنی گزینش درست و فراهم کردن شرایطی جهت افرادی که به درستی گزینش کرده ای تا استعدادهایشان را به درستی شکوفا کنند و تو به عنوان کارگردان نظارت نهایی داشته باشی و بگذاری خلاقیت های افراد شکوفا شود.»

ماجرای قهر رسول صدرعاملی با ترانه علیدوستی

فکر کن بتوانم فیلم بسازم ولی بگذارم کسی دیگر فیلم بسازد!

این کارگردان در پاسخ به این پرسش ضیا که به علت همکاری در فیلمیران زندگی او تامین است و نیازی به فیلمسازی ندارد، تصریح کرد: «فکر کن که من بتوانم فیلم بسازم ولی بگذارم کسی دیگری فیلم بسازد! البته شوخی می کنم. زحمت زیاد فیلمیران با علی سرتیپی است و تلاش کردیم کمبودی را که در سینمای کشور عزیزمان ایران در حوزه توزیع مناسب فیلم وجود دارد، پر کنیم. اینکه فیلمی درست ساخته شود ولی خوب پخش نشود، معضل است.»

رسول صدرعاملی، کارگردان سینما در برنامه «فرمول یک» راجع به ترانه علیدوستی گفت، او بازیگر خوب و موفقی است که این شانس را داشت که خیلی خوب شروع کند.

صدرعاملی در این باره که از او و همکارانش در فیلمیران با نام مافیا یاد می شود، گفت: «وقتی کار گروهی انجام می دهی و می توانی این را استمرار بدهی، طبیعی است افرادی که ضعیف تر هستند القابی چون مافیا و… به ما می دهند. سینما پرسشها جدی دارد. آرزوی ما در فیلمیران این است که 10، 15 تا شرکت این چنینی داشتیم. هیچ فیلمی ضعیف نیست، به شرطی که مخاطب شناسی آن به طور صحیح انجام شود.»

روزنامه نگاری بودم که بااهمیت ترین خبر قرن را منعکس کردم

او در پاسخ به این پرسش علی ضیا راجع به حرف هایی که پشت سر او مبنی بر اینکه در فیلمیران صاحب مافیا است یا به عنوان تنها مستندسازی که همراه امام (ره) بوده از رانت برخوردار هست، اظهار کرد: «باور کن من از آن هواپیما که پیاده شدم، سرم را انداختم پایین و زندگی طبیعی ام را ادامه دادم. از هیچ فرصتی در هیچ زمانی استفاده نکردم. فقط روزنامه نگاری بودم که بااهمیت ترین خبر قرن را که کل پوسترهایش در دنیا بود، منعکس کردم.»

ماجرای قهر رسول صدرعاملی با ترانه علیدوستی

ماجرای مصاحبه با امام راجع به احساسش از بازگشت به وطن چه بود؟

صدرعاملی در این باره که آیا او خبرنگاری بوده که از امام راجع به احساسش از بازگشت به وطن پرسیده هست، تاکید کرد: «خیر من نبودم. امام با آن جواب می خواست بگوید ساکت، من قرار نیست مصاحبه کنم. قرار بود هنگامی که وارد آسمان پایتخت کشور عزیزمان ایران شدیم، دیگر کسی مصاحبه نکند. ولی آن خبرنگار به نحوی خود را به امام رساند و آن پرسش را پرسید. تجربه ای که من طی سه ماه کار خبری در جوار حضرت امام داشتم این بود که منظور ایشان این بود که ول مان کن.»

کارگردان «دختری با کفش های کتانی» تصریح کرد: «من هر لحظه تلاش کرده ام این طور مواقع، دردسر هم کشیده ام، ولی به عنوان یک شاهد تاریخی آن چیزی را که درست بوده هست، بگویم. بعد در آن روزنامه دو سالی کار کردم. بعد به جنوب فرانسه برگشتم که آنجا درس جامعه شناسی می خواندم. در ایام جنگ برگشتم و مشغول مستندسازی شدم. بعد از جنگ شروع به فیلمسازی کردم در حالی که هیچکس با فیلمسازی من موافق نبود. هیچکس از ساخته شدن فیلم «رهایی» خوشحال نشد.»

تا این لحظه یک وام غیرمعمول هم نگرفته ام

او ادامه داد: «البته بی انصافی است که بگویم هیچکس از ساخته شدن «گل های داوودی» خوشحال نشد. آن موقع یک مدیریت متمرکز متشکل از مردها انوار و بهشتی داشتیم و آنها تلاش می کردند چیزی به اسم سینمای تازه کشور عزیزمان ایران را پایه ریزی کنند. حالا که فیلمسازان دارند فیلم می سازند من به آن روزهای سخت آغازین فکر می کنم. من تا این لحظه یک وام غیرمعمول نگرفته ام. همه این سال ها هر کاری در سینما کرده ام به دوش خودم بوده هست. پزش را هم نمی دهم. دوست داشتم و به قول عباس کیارستمی ماها در بهشت به دنیا آمده ایم، چون فکر می کنیم کاری را که دوست داریم انجام می دهیم. هیچ منتی هم بر هیچکس نیست.»

بودنم در یک خانواده روحانی و خواندن علوم سیاسی تعارضی نداشت

کارگردان «من ترانه 15 سال دارم» افزود: «خانواده ای که من داشتم این گونه بود که این که تو در یک خانواده روحانی باشی ولی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران علوم سیاسی بخوانی، تعارضی نداشت. اینکه تو روحانی باشی ولی با مردم ارتباط انسانی داشته باشی، فارغ از عقاید و سلایق خودشان و کاراکتر خودت را به گونه ای جذاب، دوست داشتنی و کاریزماتیک به وجود بیاوری که آدم ها و افکار و عقاید متفاوت به طرف تو جذب شوند.»

صدرعاملی ادامه داد: «در دهه آخر زندگی آقای هاشمی رفسنجانی، در این سال های آخر مگر چه اتفاقی افتاد؟ فقط او تلاش کرد مردم احساس کنند زحمت ها و حرفهای ارزش دارد زده می شود. اگر بغض فروخفته ای داشت به خاطر مشکلات، آرمانها و اهدافی بود که خیلی مقدس بودند و هستند ولی بخش زیادی از آنها به آخر نرسید. این یک بغض می آورد، بغضی که حالا همه آن کسانی که حالا هم آن آرمانها یادشان است و دوستشان دارند، جهت آن می جنگند و با امیدواری تلاش می کنند به آنها برسند. آن جامعه دوست داشتنی پررونق اول مرفه و بعد با ایمان.»

او در بخش دیگری از سخنانش سینما را دارای این شاخصه دانست که اعمال ما به جای این که آن دنیا روی پرده برود، همین دنیا روی پرده می رود و گفت: «همیشه به عوامل فیلم هایم می گویم ما هرکاری کنیم روی فیلم اثر می گذارد و هیچ عملی از ما پوشیده نیست. شما روی پرده سینما می توانید نیت مرا بخوانید.»

برای ترانه علیدوستی نوشتم: انسان باش!

این کارگردان در پاسخ به پرسش علی ضیا مبنی بر اینکه آیا با ترانه علیدوستی ارتباط دارید یا با او قهر هستید، توضیح داد: «علیدوستی دارد زندگی اش می کند. او بازیگر خوب و موفقی است که این شانس را داشت که خیلی خوب شروع کند. در آن وقت گزینه های دیگری داشتیم که همانقدر هوش داشتند ولی او توانست به نوعی توانایی و هوشش را به عالی ترین شکل به نمایش بگذارد. با او قهر نیستم ولی یک بار دعوایش کردم که آیا تلفن مرا جواب ندادی؟ و برایش نوشتم انسان باش!»

صدرعاملی در روز تولدش آرزو کرد: «بزرگترین آرزوی من این است که کشورمان از همه التهابات سیاسی و اجتماعی رد شود و به سوی یک چشم انداز واضح و روشن حرکت کند.»

«فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء و تهیه کنندگی افشین حسین خانی شنبه تا چهارشنبه بین ساعت 17:30 تا 19 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

واژه های کلیدی: ایران | ترانه | زندگی | سینما | سینمای | علیدوستی | کارگردان | اخبار فرهنگی و هنری

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه