ریاست زاگرب مسابقه کرواسی علی کریمی

ریاست: زاگرب مسابقه کرواسی علی کریمی لوکوموتیو زاگرب علی کریمی لیگ برتر کرواسی اشپلیت

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار حوادث زن و مرد سارق در مشهد، با خوراندن داروی بیهوشی، اموال دیگران را می‌دزدیدند

حدود دو هفته قبل فرزند یک زوج پیر، به منزل پدرش در خیابان حر عاملی مشهد رفت ولی با دیدن صحنه وحشتناکی، اعضای بدنش به لرزه افتاد. پدر و مادر پیر این جوان بی حرکت

زن و مرد سارق در مشهد، با خوراندن داروی بیهوشی، اموال دیگران را می دزدیدند

عبارات مهم : همراه

حدود دو هفته قبل فرزند یک زوج پیر، به منزل پدرش در خیابان حر عاملی مشهد رفت ولی با دیدن صحنه وحشتناکی، اعضای بدنش به لرزه افتاد. پدر و مادر پیر این جوان بی حرکت کف اتاق قرار داشتند و فاجعه ای تلخ در حال رقم خوردن بود.

خراسان نوشت: مرد 35 ساله بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و خود به یاری پدر و مادرش شتافت. دقایقی بعد در حالی نیروهای امدادی زوج پیر را به مرکز درمانی انتقال دادند که پیرمرد در جدال با فوت پیروز شد و چشمانش را به روی فرزندش گشود

. ساعتی بعد با لو رفتن ماجرای دزدی طلاهای پیرزن، پلیس نیز وارد ماجرا شد و بدهید ترتیب سرنخ تحقیقات به زن و مردی رسید که چند ساعت قبل از وقوع حادثه، مهمان زوج پیر بودند.

زن و مرد سارق در مشهد، با خوراندن داروی بیهوشی، اموال دیگران را می‌دزدیدند

پیرمرد در بیانات خود به پلیس گفت: حدود سه سال قبل زنی به نام «ز-ح» به همراه همسرش مستاجر ما بود ولی با آخر یافتن مدت قرارداد دیگر از آن ها خبری نداشتیم تا این که چند روز قبل جهت احوال پرسی به منزل ما آمد. من و همسرم از دیدن مستاجر چند سال قبل خیلی خوشحال شدیم و از او به گرمی استقبال کردیم ولی ماجرا به آخر نرسید و آن زن چند روز بعد دوباره مهمان ما شد. همسرم این بار او را به صرف سوپ دعوت کرد و ما عالی ترین پذیرایی را از او به عمل آوردیم.

پیرمرد در ادامه اظهاراتش گفت: هنوز ساعتی از این عنوان نگذشته بود که ناگهان سرم به شدت سنگین شد و دیگر چیزی نفهمیدم تا این که بعد از گذشت حدود چهار ساعت از این حادثه، فرزندم به منزل آمده و ما را نجات داده بود. در این لحظه تازه فهمیدم که همسرم نیز مانند من بیهوش شده است است و طلاها و زیورآلاات او را به دزدی برده اند.

حدود دو هفته قبل فرزند یک زوج پیر، به منزل پدرش در خیابان حر عاملی مشهد رفت ولی با دیدن صحنه وحشتناکی، اعضای بدنش به لرزه افتاد. پدر و مادر پیر این جوان بی حرکت

با به دست آمدن سرنخ و پیگیری بی وقفه پسر مال باختگان، ردیابی های اطلاعاتی جهت شناسایی و دستگیری زن 35 ساله شروع شد تا این که مخفیگاه زن جوان در یکی از کارگاه های بزرگراه سیمان مشهد شناسایی شد.

با رصدهای اطلاعاتی، مشخص شد که زن مذکور به همراه مرد سابقه دار دیگری در گوشه ای از یک کارگاه زندگی می کنند بنابراین گروه زبده ای از ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد با صدور دستورات قضایی از سوی معاون دادستان وارد عملیات شدند و این زن و مرد را به همراه آلات و ادوات استعمال «شیشه» دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه دزدان، مقداری از طلاهای مسروقه به همراه مقادیری داروی بیهوشی، گوشی گوشی پیرزن و همچنین تعدادی مدارک شناسایی مربوط به افراد مختلف، دو عدد کلاه گیس و … کشف و ضبط شد.

زن و مرد سارق در مشهد، با خوراندن داروی بیهوشی، اموال دیگران را می‌دزدیدند

با انتقال متهمان به کلانتری، تحقیقات و بازجویی از آنان با شیوه های تخصصی و فنی ادامه یافت. زن جوان در اعترافات خود گفت: حدود دو سال قبل شوهرم مرا رها کرد من هم که جا و مکانی نداشتم با «م-الف» (متهم سابقه دار) آشنا شدم. او به تازگی از زندان آزاد شده است بود به همین علت منزل ای اجاره کرد که من در آن زندگی می کردم ولی هنگامی که قرارداد یک ساله آن منزل به آخر رسید، دیگر نمی توانست اجاره منزل را پرداخت کند جهت همین در اتاقی در گوشه کارگاهی در بزرگراه سیمان مشهد ساکن شدیم.

وی راجع به چگونگی وقوع دزدی طلاهای صاحبخانه قبلی اش نیز گفت: آن روز هنگامی که به منزل زوج پیر رفتم، طلاهایش توجهم را جلب کرد و سپس با طرح نقشه «م-الف» تصمیم به دزدی طلاها با داروی بیهوشی گرفتیم. آن مرد چندین نوع دارو را با هم مخلوط کرد و من آن ها را در سوپ پیرزن ریختم. هنگامی که آن ها بیهوش شدند قیچی را از کیفم بیرون آوردم و طلاهایش را که مشمول بر چندین النگو، گردنبند، انگشتر و … بود، بریدم. بعد از آن هم زوج پیر را در همان حال رها کردم و به همراه آن مرد از محل گریختم. سپس طلاها را به پاساژی در ابتدای خیابان میثم در بولوار شهید مفتح بردم و بدون فاکتور به یک طلافروش فروختم!

حدود دو هفته قبل فرزند یک زوج پیر، به منزل پدرش در خیابان حر عاملی مشهد رفت ولی با دیدن صحنه وحشتناکی، اعضای بدنش به لرزه افتاد. پدر و مادر پیر این جوان بی حرکت

ماموران کلانتری طلافروش مذکور را شناسایی و طلاهای بریده شده است را در حالی کشف کردند که طلافروش حدود سه میلیون و پانصد هزار تومان جهت خرید طلاهای سرقتی، پول پرداخته بود!

معاون دادستان مشهد روز گذشته با تشریح جزئیاتی از پرونده این دزدی های هولناک : به دنبال گزارش دزدی با شیوه خوراندن داروهای بیهوشی، این احتمال قوت گرفت که ممکن است افرادی هنگام وقوع چنین دزدی های خطرناکی در معرض حوادث ناگوار قرار گرفته باشند، بنابراین پرونده مذکور با صدور دستورات قاطع قضایی و به طور خاص در دستور کار پلیس قرار گرفت.

زن و مرد سارق در مشهد، با خوراندن داروی بیهوشی، اموال دیگران را می‌دزدیدند

قاضی «سیدجواد حسینی» افزود: بعد از دستگیری متهمان، روند پیگیری به پرونده با توجه به سوابق یکی از متهمان و کشف کلاه گیس ها، وارد مرحله جدیدی شد آیا که احتمال می رفت آن ها دزدی های دیگری نیز با همین شیوه انجام داده باشند. بازپرس خاص جرایم خاص مشهد تصریح کرد: از سوی دیگر نیز کشف مدارک شناسایی افراد متفاوت به احتمال ارتکاب جرایم دیگر به وسیله متهمان پرونده قوت می بخشید بنابراین آن ها با صدور قرار قانونی مناسب در اختیار ماموران کلانتری خواجه ربیع قرار گرفتند و با راهنمایی های قضایی، بررسی های زیاد به وسیله ستوان خورشیدی (افسر پرونده) ادامه یافت.

قاضی حسینی با اشاره به دیگر اعترافات متهمان پرونده خاطرنشان کرد: بررسی های پلیس تاکنون پرده از دو ماجرای دیگر دزدی با همین شیوه برداشته هست. سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد گفت: تحقیقات نشان داد متهمان با همین شیوه در یکی از شهرهای دیگر خراسان رضوی اموالی را ربوده اند و در دزدی دیگر نیز با خوراندن داروی بیهوشی به یک راننده مسافربر به اموال او نیز دستبرد زده اند که بررسی های زیاد در این باره همچنان ادامه دارد.

واژه های کلیدی: همراه | پرونده | شناسایی | ماموران کلانتری | اخبار حوادث

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه